Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, May 13, 2014

Surat dari Universiti..

Assalamualaikum


Sebelum share surat dari universiti,, Aku share antara perkara yang aku lalui untuk sampai ke tahap itu hehehe..



Tempat bersuka ria aku dan kawan-kawan adalah BP Mall hahaha

Dinner hujung sem sama macam dinner zaman sekolah. Order KFC dan ambil sorang
satu set.

Menempuh alam praktikal dengan penuh keyakinan..

Bertemankan roomate yang setia dari sem 1 sampai ke akhirnya.. Tak pernah tukar roomate
okay.. 

Menghadapi kerja bengkel dengan penuh ketenangan..

Masak dan jamu kawan-kawan di Tasek Y Batu Pahat. Lepas habis makan
jadi photographer pulak untuk ambil gambar kawan-kawan.

Kena siapkan Projek Sarjana Muda atau orang selalu sebut THESIS

Melalui hari berpantang dengan sedikit emosi.. Mana
nak layan sakit perut dan mana nak layan thesis dan
mana nak kejarkan kelas, presentation T_T

Ketika diuji dengan kandungan bermasalah. Gagahkan diri pergi buat survey untuk thesis di
Pekan Parit Raja. Malangnya ramai tak nak layan dan buat kita macam peminta
sedekah. Maka ketika itu menangis-nangis lah aku kat tepi curb depan KFC Parit Raja
sambil call husband..

Sungguh tertekan dengan subjek STATISTIK waktu itu.. Kelas banyak tertinggal
sebab keluar masuk wad + jadual kelas yang bertimpa-timpa buat aku rasa
nak belah badan jadi dua.. Sebelah pergi Lab Mekanikal dan sebelah lagi pergi
kelas Statistik.

Tiba-tiba masuk alam perkahwinan tanpa dirancang. 

Kawan-kawan ajar nyanyi kat Pusat Karoke. Lagu entah apa-apa aku pilih
hahahaha.. 

Masa tu kata nak anak masa tu jugak Tuhan beri dengan sepantas kilat. Dan pada saat
10 minggu, Tuhan telah mengambil semula nikmat itu. Redha.

Esok pagi ada final exam subjek engineering. Aku pulak busy dengan
appointment hospital atas sebab masalah pregnancy. Siap bawak nota
masuk dalam bilik doctor. Risau tak sempat khatam subjek ni haha..


Itu lah antara apa yang aku lalui.. Tapi kawan-kawan, husband dan family sentiasa ada kat belakang bagi sokongan dan bantuan yang terlalu banyak dan tak dapat aku balas dengan hanya ucapan Terima Kasih!

Pada hujung April yang lepas.. Universiti aku kirimkan satu surat untuk aku.. Kebetulan alamat surat menyurat kat rumah parents di Melaka..

So, aku mintak tolong Umi bukak dan baca surat tu.. Dan isinya..


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-












































































































































































































































































































































































































Alhamdulillah ini lah apa yang aku usahakan selama beberapa tahun kat universiti.. Dan aku bercita-cita nak jadi businesswoman yang berjaya.. Insyaallah hehe


Terima kasih

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3