Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, February 7, 2012

Chocolate Chip Muffin Nona [instant]

Assalam...

Apa khabar semua gorgeous people out there.... Petang tadi sempat buat instant muffin chocolatechip brand Nona... Bukan saje nak meng"annoying"kan anda tapi this is me and baking is a part of my life weee......

Mudah sangat dengan adanya instant cake flour ni.. Kalian punya tekak rasa nak makan kek jenis apa, semua ada... Cuma rajin tak rajin jelah hehe...

Hasilnya sangat woww!!!!!! Memang best lah tengok muffin ni mengembang dengan gembiranya dalam oven hahaha... Puas hati!!!!!

Untuk frosting pulak.. Untuk cheater dan kepada yang tak reti buat frosting macam aku... Maka aku gunakan frosting seperti di bawah untuk kesenangan aku jugak lah.. Tak payah makan masa nak adun frosting hehe.. Tinggal masuk dalam piping beg dan guna..

Begitu lah kisahnya untuk entri kali ni... See you kat next entry.....



I'm using this.....







Ni lah dia my favourite frosting... Ada jugak perisa vanilla tau...






Hasilnya yang sangat menggembirakan...







Ini dia hasilnya selepas dihias dengan frosting... Bunga-bunga tu aku beli kat kedai kek...







Aku hias dengan menggunakan nozzle yang baru dibeli tapi masih banyak yang perlu aku belajar...




Dan sekeping gambar SESAT...................








Hehehehe... Budak comel ni takut orang... Asyik nangis je.... Nanti kita jumpa.. Along gigit pipi pulak hahahaha.......






2 comments:

sayap_terbang said...

bler agak2 nk post ke sini?? hehe.. blog neh da leyh tukar blog masakan da.. haha.. leyh jd chef neh.. hihi

RIMA DANIA said...

ST: kering idea lah nak post apa hahahaha....

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3