Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Friday, March 23, 2012

Pilihan Tempat Bersarapan Kami dan Bergambar!

Assalam....

Apa khabar viwers and readers.... Baru-baru ni aku dan beberapa orang classmate U aku pergi bersarapan kat Tasek Y... Sebelum ni pun aku pernah post jugak entri bersarapan kat Tasek Y tapi itu bertiga je dengan Awin dan Ida..
Yang latest ni, aku pergi bertujuh pulak dengan konvoi 2 buah kereta comel milik Ekin dan Kak Nad... Sebelum bertolak pagi tu, aku sempat menggoreng mee hoon (sesuai untuk orang diet!) dan Ekin sempat menggoreng keropok sayur... Kak Nad pulak siapkan air teh o untuk minum pagi...

Bertolak pada 9.30 pagi dan sampai Tasek Y lebih kurang hampir jam 10... Kami pun pilih lah tempat yang sesuai untuk berkelah hehehe.... Masing-masing memang nampak lapar sangat sebab perut kosong!

Biasanya aktiviti macam ni, aku yang ambil gambar sebab aku sorang je bawak kamera.... Dalam masa yang sama, aku suka sangat ambil gambar kawan-kawan aku yang memang cantik-cantik ni... Maka, amat kuranglah gambar aku hehe...

Gambar kat bawah ni menceritakan saat indah kami di Tasek Y.... Jangan lupa... Tanpa kawan-kawan seuniversiti... Kita tak akan berjaya hanya dengan berusaha seorang diri.... Tanpa kita sedar... Kawan-kawan juga telah banyak membantu (^^,)
























































Thanks for reading semua....

8 comments:

mrS pinu said...

like like like.yeyehhh..hehehehhehe..nanti ajak lg yaa..hehehehe

inspirasiizra said...

sronoknya dia g berkelah kan :D

sayap terbang said...

besh la berpiknik.. haha

kaizen said...

perghhh berkelah x ajak....

RIMA DANIA said...

Mrs.Pinu: insyaallah...sy sentiasa sudi nak berkelah lagi hehehe

RIMA DANIA said...

inspirasiizra: hehe seronok dapat release penat belaja dgn kawan2=)

RIMA DANIA said...

ST: best...rugi x join hehe

RIMA DANIA said...

Kaizen: hahaha...girls only lar..

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3