Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, September 2, 2014

Hai September!!! Musim Konvokesyen!!

Assalamualaikum


Setiap tahun menjelang bulan September pasti ditunggu-tunggu oleh aku sebab bulan ni lah aku berubah umur hohohoho..

Semakin tua dan harapnya semakin matang disisi husband, keluarga dan kawan-kawan.. Menjejak usia pertengahan 20 an tu indah.. Masa ni lah macam-macam benda kita nak achieve.. Sentiasa ada target dan bersemangat untuk teruskan kehidupan.. 

Hari ni aku membantu bisnes keluarga.. Memang puas hati walaupun tak pernah terfikir akhirnya setelah tamat degree, aku pilih untuk berniaga berbanding mencari kerja lain.. Insyaallah rezeki ada dimana-mana sahaja kan janji ada USAHA!!




Selain tu, bulan September jugak lah permulaan kepada pesta konvokesyen.. Banyak IPTA dan IPTS mengadakan Hari Konvokesyen mereka pada bulan September sehingga November nanti..

UTHM??

Alhamdulillah... UTHM bulan Oktober nanti.. Tak sabar nak naik pentas ambik scroll ditemani anak kecik dalam perut.. Memang betul-betul UTHM Junior sebab mak ayah dia study kat UTHM hehehehe..

Memandangkan banyak pusat pengajian mengadakan Hari Konvokesyen, maka RD THREE D Studio juga telah membuka peluang kepada semua para graduan untuk mengabdikan gambar 3D PERTAMA DI MALAYSIA!!!! hanya di studio kami yang bertempat di 

NO. 32, JALAN KF 2, KOTA FESYEN, MITC, AYER KEROH, MELAKA

*Berhadapan Burgerbyte
*Berhadapan Ayoob Bistro
*Sederet Kedai Kain MIDAS




Graduan dijemput datang bersama keluarga, sahabat handai untuk memeriahkan lagi studio kami.. Keselesaan anda keutamaan kami.. Yang penting FEEL LIKE HOME ketika berada di studio kami hehehe.. 

Jangan lupa datang beramai-ramai ke RD THREE D Studio untuk mengabadikan kenangan indah anda, meraikan kejayaan anda bersama yang tersayang..

Jemput LIKE kami di FACEBOOK dengan menaip RD THREE D Creative.. Setiap maklumat dan info akan kami update di sana..

Terima kasih..

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3