Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, August 8, 2012

MARI MENGUNDI SUNSILK HIJABKU GAYAKU PART II

Assalam...


Update tentang jumlah undian... Alhamdulillah undian meningkat ke 36 undi setakat ni... Walaupun aku tak boleh nak detect siapa yang mengundi sebab bukan semua orang yang mengundi pm aku kat Facebook tetapi aku nak ucap TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK sebab sudi mengundi untuk contest SUNSILK HIJABKU GAYAKU...

Setelah hampir 24 jam tiada pesaing... Akhirnya saat ini aku dah ada pesaing hehe.. Rupanya aku orang 1st yang melepasi contest ni... Maka dengan itu aku memang tak nak lepas kan peluang untuk menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik..





Jika ada yang belum mengundi dan mahu berbuat demikian... Jangan lupa follow cara-cara di bawah...

1: Klik link di bawah "Macam cunlah gaya ni! Apa pendapat anda?"
2: LIKE page Sunsilk
3: Klik "SERTAI SEKARANG" 
4: Scroll page ke bawah dan klik UNDI NUR'AFIAH BT AHAMAD KAMEL
5: Isi borang yang disediakan (Nama, IC, No. Tel dan Email)
6: * Terima kasih banyak2 atas undian dan kalau anda suka lilitan shawl seperti yang saya gayakan.. Jangan lupa jadikan ia sebagai lilitan shawl anda di Aidilfitri... Apa yang penting dalam berhijab... COVER YOUR HAIR, NECK and CHEST ♥ ♥





Terima kasih banyak-banyak kepada yang mengundi....

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3