Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, August 14, 2012

TERIMA KASIH KERANA MENGUNDI SUNSILK HIJABKU GAYAKU MINGGU PERTAMA

Assalam



Alhamdulillah... Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi mengundi... Walaupun pada asalnya pihak Sunsilk Malaysia menetapkan bahawa tepat jam 12 malam 12/8/2012 iaitu pada Ahad baru-baru ni merupakan tarikh tutup undian bagi sesi Minggu Pertama dengan tema style hijab Makan Malam, tetapi mereka mengubah tarikh bahawa undian boleh dilakukan sehingga 2/9/2012..

Ini disebabkan ramai yang nak join tapi tak dapat nak upload gambar mereka di ruangan aplikasi Sunsilk.. Biasa lah tu... Kalau masa nak check result final exam pun sistem u kita jadi agak K.O sebab ramai yang sign in nak check result.. So.. Sama jugak lah masalahnya dengan sistem Sunsilk..

Jenuh jugak seminggu aku promote untuk kawan-kawan dan kenalan mengundi.. Jadi bila tarikh dilanjutkan sehingga bulan 9... Aku secara automatik hanya berserah sahaja sekiranya ada yang akan memotong jumlah undian aku nanti KERANA aku ada misi lain yang lebih penting untuk Ramadhan ni.. Tak sempat nak promote dah sebenarnya..

Walaubagaimana pun... Undian aku masih ditempat paling tinggi iaitu 99 undian manakala yang lain masih di bawah 50 undian... Sekiranya ada yang terbaca entri ni... Terasa nak undi hehehe boleh lah membuat undian seperti di bawah...


1: Klik link di bawah "Macam cunlah gaya ni! Apa pendapat anda?"
2: LIKE page Sunsilk
3: Klik "SERTAI SEKARANG"
4: Scroll page ke bawah dan klik UNDI NUR'AFIAH BT AHAMAD KAMEL
5: Isi borang yang disediakan (Nama, IC, No. Tel dan Email)










Aku tak meletak harapan tinggi untuk menang.. Tapi sekiranya aku layak diundi maka aku persilakan semua yang view blog sederhana aku ni untuk mengundi secara sukarela.. Setiap undi anda bermakna dan sangat aku hargai...





Terima kasih sekali lagi... (^^,)

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3