Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Monday, August 6, 2012

SUNSILK HIJABKU GAYAKU FASA 2 RELEASE

Assalam...


Bagi yang join contest SUNSILK HIJABKU GAYAKU.. Just nak share sikit bahawa GAYA TERBAIK KINI TELAH TERPILIH... Untuk ketahui lebih lanjut gaya apa?? KLIK SINI..





Kat atas tu merupakan tutorial bagi gaya hijab yang pertama yang bertemakan MAKAN MALAM... Jangan lupa view tutorial tersebut sebab memang senang (tapi aku pakai nak dekat 2 jam! hoho kenapa????)....

Untuk yang dah biasa pakai shawl mesti senang berbanding aku yang selalu pakai tudung awning je sebab aku suka cepat jadi tudung awning adalah tudung instant hehehe... Tapi gaya kat atas tu memang best sebab kalau dah selalu pakai shawl mesti jadi senang punya...

Aku dah try tutorial kat atas tu sebab aku join contest ni dari fasa 1 masa bulan Julai.. Maka ada beberapa keping gambar aku dah pun ambil cuma tak tahu yang mana satu yang nak diupload untuk masukkan dalam contest ni...

Ooo.... Memandangkan sudah jadi bini orang maka aku pun mintak izin suami dulu... Boleh ke tak bini dia join hohohohohoho... So.. Dia bagi tapi dengan syarat tunjuk dia dulu.. Jadi aku dah tunjuk dulu gambar-gambar yang aku nak upload untuk contest ni..

THANK YOU LALING!!!!!!!

Cuma aku tak tahu gambar yang mana satu nak dipilih untuk contest tu..... Kebuntuan.........



Apakah yang ini...




Ini... Dan..



Yang terlebih edit ni hahaha...


Kepada yang join contest ni... Semoga Berjaya semua... Aku join pun sekadar suka-suka... GOOD LUCK untuk diri sendiri jugak hehe...

Thank you...

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3