Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Monday, March 11, 2013

Icebreaking Question Part II (Just For Fun)

Assalam...



Aku banyak kerja nak buat sebenarnya tapi jom lah kita teruskan dengan icebreaking question... Happy reading awak-awak semua...



Suka baca buku dalam gelap... Selalu kena tegur dengan
mak mertua.. Jangan tiru macam aku.. Buat rosak mata
je..



13. Are you a morning or a night person?

Night person... Hehe suka bersengkang mata untuk benda yang kadang-kadang entah apa-apa je... Tak ada faedah pun... 




14. What is your favorite hobby?

Blogwalking wee.. (kepada yang membaca just drop link blog kalian di mana-mana bahagian comment hehe nanti boleh blogwalking korang punya blog).. Suka blogging... Travelling dan makan-makan.... Lagi satu... SHOPPING!!!!




15. What is one thing that annoys you the most?

Hurmmm.. Rasanya benda yang aku rasa annoying bila depan-depan dia macam sukanya kawan dengan aku... Rupanya di belakang aku huhuhu... Sedih...

16. What is the strangest thing you’ve ever eaten?

Umi kata masa aku baby... Aku pernah makan ulat gonggok..

17. What is your favorite thing about someone in your family?

Dia sahabat baik aku dari kecik.. Senang share masalah dengan dia.. Kalau gaduh pun sekejap je.. Hehe dia lah Angah Izzah..



18. What is your favorite color?

PINK... Putih.. Baby Blue...

Cat dinding mesti nak pink.. Cadar katil.. Semuanya hehe


19. Describe yourself in 3 words.

Setia, pemalu, penyayang (ni macam puji diri sendiri jek...)

20. If you could trade lives with anyone for a day who would it be and why?

Ada satu je dalam kepala ni... Fatimah Az-Zahra namun ku tahu bahawa aku tak layak berada di tempatnya.. Tapi aku kagum dan cuba contohi dia.. Anak yang baik dan isteri yang baik..

21. If you could talk in your sleep what would you say?

I LOVE YOU SO MUCH MOHD FAIZ ZAKARIA




22. What is the first thing you do when you get up in the morning?

Check handphone sebab nak tengok jam dah pukul berapa hehehe...

23. What is your favorite movie quote?

Mulan: My ancestors sent a little lizard to help me?

Mushu: Hey! Dragon. Dra-gon, not lizard. I don't do that tongue thing.





The end of part two!!!! Hehehe... Enjoy....

Terima kasih....

p/s: Pernah tak rasa malu nak senyum sebab gigi tak putih atau bersih macam yang kita inginkan? Nak tahu jalan penyelesaian? COLGATE ada jawapannya..

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3