Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Saturday, March 22, 2014

Fuhh.. Hampir-hampir

Assalamualaikum..




Husband: Nak pergi mana hari ni?

Aku: Nak cari kain.

Husband: Lepas tu?

Aku: Entah, tak tahu nak ke mana.

Husband: Kata nak beli bunga.

Aku: Ooo.. A'ah la nak beli bunga. Okay kita singgah kedai bunga.

Husband: Lapar tak?
(Tengok jam dah 3 petang!)

Aku: Tak lapar pun.
(Pagi tu sarapan fries, crab stick dengan kopi sorang secawan)

Husband: Ermm.. Tak lapar ke?

Aku: A'ah kenyang lagi ni.

Husband: Kalau macam tu kita pergi kedai bunga, kita pergi makan & last sekali
kita pergi beli kain.

Aku: Okay. Boleh je ^_^

Husband: Nak pergi Cala Qisya?

Aku: Hurmm....
(Bestnyaaaaa!!!!!! Husband bagi green light)

Husband: Nak pergi tak?

Aku: Tak apa lah. Lain kali je kot ^_^
(Mood belum sampai seru nak shopping..)

Husband: Ok, tak kisah. Next time pun boleh.


Dasyat sampai husband pun tau Cala Qisya.. Lepas ni belajar sebut Radiusite, 
Sugarscarf, Zawara bla... bla.. bla.. HAHAHAHAHA ~ketawa jahat~


Thank you

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3