Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, July 12, 2011

WATCHING HARRY POTTER PREMIERE LIVE FROM UK

Last week aku tengok Red Carpet Harry Potter untuk siri HP yang terakhir live dari UK... Bestnya.... Pastu ramai lah fan-fan HP ni datang tengok Red Carpet sambil dapat sign dan jugak bergambar dengan watak-watak yang hadir pada hari tu.. I wish i was there..

Aku pun fan HP jugak tapi agak terlambat lah hehehe.. Tahun 2006 baru aku terbuka pintu hati untuk minat secara serius dengan HP ni... Watak yang paling aku suka sekali si RON WEASLEY hehehe.... Sekarang sudah menjadi bapa orang dah... Dalam cerita ni dia lebih kepada funny dari serius.... Sebab tu bagi aku dia best...

Tak sabar nak tunggu hari tayangan HP tiba kat Malaysia.. Jadi aku kena cepat-cepat tempah tiket dan tonton dengan Itsmenoni... Kalau da masuk wayang pastu tengok HP... Jangan lah tegur-tegur dan bercakap dengan aku... Confirm aku kata "Nanti-nanti lah..."... Kalau ada popcorn kat tangan pun memang tangan aku kaku je dalam bekas popcorn tu pastu mata terbeliak tengok screen dengan dahi berkerut-kerut hehehehe....

Kat bawah ni ada beberapa gambar yang aku sempat print screen live dari internet hehehe... Jemput lah cuci mata k...



Jadual untuk tayangan HP... Jangan lupa Malaysia pada 14 Julai....



Si ayu ni Gene... Anak perempuan bongsu dalam family Weasley....



Ibu kepada family Weasley... Mudanya banding dalam filem...



Ok... Dia ni Prof.Snape.... Hohoho geram tengok dia dalam filem...



Geng jahat dalam HP....



Cikgu HP yang jahat!!! Hehehe



Pak Guard yang bela kucing tu... hehehe



Hermoine yang telah berambut pendek...



JK Rowling bersama heronya Harry Potter....



Kenal dengan si gedabak Hagrid?? Hahaha



The hero... Harry Potter....



Ni family bagi watak yang berlakon elf atau goblin....



George and Fred si kembar yang kelakar dan happy...


Jangan lupa tengok!!! hehehe

2 comments:

ilisyafikah said...

i'm going tonite...!!!!

RIMA DANIA said...

fiya pun mlm td tgk kul 10.30 mlm.. hehehe ending dia buat satu wayang gelak tak cover...

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3