Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Thursday, November 8, 2012

Rawang Burger Bakar dah sampai BP Walk Johor

Assalam...




Semalam.... Jam 7.30 malam... Ada orang sms aku...

MrsPinuNuyu: Fiya....burger bakar yang mu cakap tu kat mana?

Aku: Kat BP walk...

MrsPinuNuyu: Kami nak ke sana.. Mu nak ikut tak?

Aku: Naakkkkkkkkkkkk........

MrsPinuNuyu: Pegi siap-siap.. Pukul 8 kita gerak...

Aku: Ok....


Terus aku on the spot bersiap... Menunggu kereta yang nak ditumpang sampai... Lebih kurang 20 minit menunggu... Gara-gara siap awal sangat.... Bila dah sampai sana... Memang seronok lah dapat makan sambil tapau kan roomate yang dah lama mengidam...

Makan punya makan.... Aku orang paling akhir yang selesai makan burger ni... Betapa aku rasa sungguh kenyang... Alhamdulillah... Tapi aku sedar.... Aku masih on diet sampai bila-bila pun....

Sampai rumah sewa... Panaskan air masak dalam microwave... Masukkan uncang Clenx Tea... Rendam sampai teh jadi betul-betul pekat... Lepas tu minum sambil buat PSM... Hahaha...

Hari ini.... Selamat tinggal semua burger bakar... Bukan tu je... Nasi lemak kukus ayam berempah dan segala western food semalam yang aku bantai makan semua.... Tata.....


Thank you....

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3