Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Thursday, November 1, 2012

HAPPY BIRTHDAY KE-24!!!!

Assalam...



Minggu lepas masa adik-beradik semua balik rumah kebetulan husband pun ada jugak sebab Raya Haji.. Jadi aku ambil kesempatan untuk buat suprise birthday cake untuk dia.. Aku dengan adik perempuan aku pura-pura nak keluar rumah sebab nak beli barang dapur..

Untung lah rumah dekat dengan Secret Recipe.. 5 minit dah sampai.. Pilih punya pilih... Aku setuju nak beli Brownies.. Padahal boleh je buat sendiri kan? Tapi disebabkan ada tetamu luar datang rumah, jadi hari tu sibuk tolong Umi masak.. Jadi tak ada masa nak buat kek..

Lepas makan tengahari, ramai-ramai kumpul kat living room (ooo room lah sangat) bersama cawan masing-masing untuk minum petang... Masa tu lah jugak aku keluarkan kek... Biasanya kalau husband macam terasa suprise atau rasa happy dengan apa aku buat.. Ayat dia "Ooo... Saje je eh.." Pastu dia senyuuummm...

Happy Birthday ke 24... Sebagai wife hehehe aku tertua 52 hari.. Tapi tak apa.. Hahaha dia pun matang jugak walaupun muda 52 hari... Kalau tak.. Tak kan dah ready nak beristeri =)






This is my owl...Hahaha... Aku lah
yang paksa dia buat mata macam tu..






One and the only adik perempuan..






Adik bongsu...





Nama sebenar husband...






Excited masing-masing menunggu kek dipotong..






Terpaksa balik Bangi cepat sebab nak
kena hantar report LI..






I'm the happiest wife in the world...






Brownies from Secret Recipe...






Nak sibuk-sibuk jugak tumpang bergambar hehehe...




Wishing all the best untuk dia... Thank you for working so hard... I love you so much!!!!!


Thank you.......


No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3