Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Friday, November 9, 2012

Sekali Lagi....

Assalam...


Salam Jumaat pada semua yang muslim... Aku excited ni sebab dapat cuti lagi seminggu macam cuti mid term semester minggu lepas... Gara-gara cuti deepavali dan awal muharam maka aku dapat bercuti panjang lagi...

Cuti pun tapi PSM tetap kena buat jugak hehe... Tapi tak apa... Sekurang-kurangnya balik rumah dapat buat something yang aku suka... Selain itu... Nak jumpa Umi and the boys sebelum mereka berangkat ke rumah Abah di Jeddah Arab Saudi...

Untung lah kan jadi budak sekolah... Cuti sekolah je terbang... So, kat Malaysia ni tinggal lah aku sebab tak ada cuti pun nak ikut sampai sebulan lebih duduk sana.. Tinggal lah IZZAH heroin Ombak Rindu hahaha adik pempuan aku sebab dia kerja... Tinggal lah adik lelaki yang kat Bangi tu... Buzy dengan semester baru dia... Dan tinggal lah si hero Ombak Rindu.. HARIZ sebab dia exam SPM... 

Huwaaaaa........ Berharap sangat ada lah masa terluang lepas ni nak ikut pergi sana... Nak bawak husband sekali... Hehehe dulu pergi sana naik flight seorang diri... Tu pun gara-gara orang lain dah pergi awal seminggu... Aku tercicir sebab final exam kat u tak habis lagi... Kena lah berangkat sendirian...

Macam-macam aku rindu dan yang aku tinggalkan kat sana.... Huhuhuhuhu....




Makanannya..........






Makkah tempat berlumba nak beribadat....






Madinah dan sejarahnya....






Oooo.... Bila nak sampai sana sekali lagi.......





Nak balik rumaaaahhhhhhh.... Cuti lagi... Yes!! Alhamdulillah...



Thank you kepada member sekelas yang ajak pergi jamuan Deepavali kat rumah dia... I'll come Sujatra... Salam awal muharam kepada semua... Bermula lah kelendar baru kita untuk tahun Islam... Azam tahun baru kalian??? Dah list kan tak hehe....


Terima kasih......

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3