Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Sunday, October 21, 2012

Lovely Saturday.....

Assalam...


Sabtu baru-baru ni aku dalam dilema lah kononnya sama ada nak balik JB ke tak sebab husband kata dia kerja hari Sabtu dari pagi sampai malam lepas tu tak pasti lagi balik pukul berapa.. 

Ya!... Husband agak buzy dengan kerja..

So memikirkan sama ada sempat ke tak kami ni berjumpa sebab Ahad dah nak balik Batu Pahat.. Assignment menunggu di rumah maka kena lah balik hari Ahad... Tak boleh suka-suka nak terlajak balik hari Isnin...

Sekali lagi dapat call dari husband... Katanya mungkin jadi mungkin tak jadi kerja sampai malam...  So... Dia kata boleh lah kalau aku nak balik JB.. Dapat spent masa sama-sama... Masa tu aku pun dapat satu idea... Aku reply mesej kat dia..

"Sorry... Tak jadi balik JB..."

Husband akur dengan keputusan muktamad aku ni.. Dia pun suruh aku stay je kat Batu Pahat dan siapkan semua assignment yang urgent tu... Maka dalam diam... Aku pakat naik bas ke Bus Station Batu Pahat dan beli...........



TIKET!!!!!!! Balik JB!!!!!


Masa dah dalam bas tu aku putar belit cerita cakap tengah tengok movie lah... Tengah lepak kat rumah lah.. Husband percaya dan tak syak apa-apa pun... Bila sampai satu masa tu aku ambil gambar tiket dan MMS kat dia...

Respon dia????

Hahaha... Macam orang menang RM10k jugak lah... 

"Seirus ni nak balik?? Betul ke ni?? Ni tarikh tiket hari ni.. Nak balik JB ke ni??"

See.... Memang banyak kali dia tanya sampai lah dia terus call aku sebab aku jawab soalan dia dengan cara main-main... Bergurau lah katakan... 

Turun je dari bas kat Sri Putri tu... Memang tak ada kereta lain melainkan kereta biru husband tu je hehehe... Senyum sampai ke telinga... Happy to meet you too...

Lepas tu bermula lah aktiviti round JB sebab last aku balik JB a.k.a masa raya bulan 8,9.. Rasa lama sangat tak balik... Dapat curi masa balik sehari pun kira ok kan... Sempat jugak capai sehelai baju untuk anak sedara kat Jusco Bukit Indah... Hadiah birthday Atiyah Firzanah yang bakal genap setahun 28/10/12 nanti... Yeayyy!!!!

Anak buah Acik dan Acik Sani dah besar...





Aku yang over excited belikan hadiah anak sedara sebab aku sukaaaaa baju baby... Lagi-lagi baby girl ni... Comel!!!!!!!






Tapi...... Atiyah boleh pakai baju ni lama sebab saiz baju ni sampai umur 2 tahun... Cantikkan... Sweet pink... Ok... Kena siapkan assignment & PSM sebab nanti nak dapat kerja yang bagus + boleh shopping baju anak sendiri pulak nanti hahahaha...


Terima kasih.....



p/s: balik rumah mak mertua kena buat breakfast + makan tengahari...
pagi breakfast jemput-jemput kentang je... Tengahari lunch Nasi
Makluba (ye ke eja macam ni..)... Nasi Arab... Hampir nak fail
jugak lah sebab nasi jelatah tapi cover punya cover.. Ya... Nasi
masak dengan kembangnya... 

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3