Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, October 10, 2012

SAMBAL KERANG, SUNGAI LURUS

Assalam...


Sebelum ni aku pernah dengar tentang sambal kerang kat Sungai Lurus ni... Nak explain area mana memang tak reti... Cuma yang aku tau... Area Johor.. Dekat dengan Batu Pahat.. Memang macam tak membantu jugak info aku ni hehehe.. Maklum lah.. Aku orang Melaka...

Sebelum husband hantar aku balik rumah sewa... Dia bawak aku makan kat situ... Walaupun perut dah kenyang tapi kerana nak rasa jugak sambal kerang tu, perut yang kenyang pun jadi kurang kenyang hehehe....

Cuba tengok gambar-gambar kat bawah... View Sungai Lurus ni dan sambal kerangnya serta model tak berbayar hehe...





Yeayyy... My Husband..
Tak sabar nak tengok dia konvo bulan 11 ni...
Senior aku konvo.. Eh??... Husband konvo..??






Ni view dari tempat yang kami makan...






Tak payah nak edit-edit sebab lighting dah cantik hehehe...






Sambal kerang dia ada kacang...






Aku order rojak... Buat cuci mulut...






Nasi Goreng Ikan Masin milik husband...






Model tak berbayar... Terima kasih
kerana melayan kerenah *gedik* ku... Hehehe...






Panaskan enjin kamera sebelum bawak pergi Singapore
keesokkan hari...





Best jugak petang-petang kat sini... Setakat nak lepak makan ke.. Nak outing bergambar... Nak layan emosi tepi pantai hehe... Boleh lah... So... Terliur tak tengok sambal kerang tu?? Hehehe... 


Terima kasih....

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3