Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Tuesday, June 14, 2011

AKU TETAMU WEDDING DAY PARENTS KU (^^,)

Pada 6 Jun 1987 Abah dan Umi aku nikah kahwin.... Kebetulan tahun ni Abah balik Malaysia 3 Jun 2011... Maka dengan itu terjadi lah planning nak sambut anniversary kat kampung atok sebelah Umi... Anniversary yang ke 24 tahun...

Abah dah serah kat aku hadiah untuk Umi sejak kat KLIA lagi.. Umi tak perasan pun... Jadi aku pun menyimpan lah untuk beberapa hari hingga tiba hari yang dijanjikan... Pada 5 Jun 2011 kebetulan pulak atok buat kenduri tu yang terus plan nak sambut sekali...

Macam biasa lah majlis berjalan lancar dengan ramai sanak saudara yang balik kampung sebab kenduri dan semua sama-sama suprise dengan kejutan ni.. Kiranya macam baru-baru kahwin dulu... Siap ada sesi sarung cincin... Jom ler cuci mata... hehe


Kek Ulangtahun perkahwinan parents aku yang ke 24....



Sesi pengantin nak potong kek... Ala-ala pengantin baru gitu kan...



Semua tengah buzy-buzy nak ambik gambar pengantin masa ni hehehe...



Majlis ni diserikan lagi dengan acara sarung cincin... hehe...



Tu dia cincin entah bape karat pun aku tak tau hehe.. Yang pasti cincin ni memang taste aku...


Ok sesi sarung cincin bermula... hehe... (kepada ehem2 di luar sana.. boleh tak nak macam ni lepas 24 tahun kahwin? hehehe... Sapekah ehem2 neh.. hahaha.... Gurau jek..)



Tadaaa.... Alhamdulillah selesai sudah... Cantek kan kan kan.....



Sebenarnya cincin ni lebih kurang dengan cincin masa Umi tunang dengan Abah cuma cincin yang ni special jugak... Beli kat Arab Saudi selepas 24 tahun kahwin...



Adik-adik sedara dan anak-anak buah aku semua dah mengadap kek je hehehe... Ok lah semua sempat merasa kek anniversary ni... Sedaaapp... Dah lama tak makan kek buttercream dan tiba-tiba dapat makan... Fuhh.. Memang rindu jugak kan...



Percutian kami ke Pahang pun merupakan holiday meraikan anniversary parents yang tercinta ... So... sesuai lah aku namakan entri ni Aku Tetamu Wedding Day Parents ku .... hehehe....


P/S: Aku dan adik perempuan aku (memang kami dua beradik je perempuan... lagi 4 orang lelaki adalah adik-adik kami) pernah cakap kat Umi.... Kalau cerita pasal teman hidup... Serious kiteorang kata Abah lah lelaki terbaik yang Umi pernah dapat.. Abah is so gorgeous... Bak kata Umi jugak.. Tak terfikir dapat capai semuanya sehingga ke tahap ni.. He is a great guy... And will be my mentor walaupun aku tak dapat nak ikut sepenuhnya..

Aku bangga kerana menjadi anak seorang guru kemudian executive.. Meningkat ke anak seorang Pengurus dan tertingkat lagi ke Pengurus Besar dan sekarang PENGARAH PROJEK untuk company Arab Saudi... Hehehe...

Walaupun jauh... Aku dengan adik-adik sempat jugak berskype dengan Abah mintak tolong macam mana nak buat Assignment... Yeaahh...Aku tunggu turn nak rasa jugak kahwin macam parents aku ni... hehehe.. Bilakah?? Lalalalalala......



HAPPY ANNIVERSARY 24 TO MY BELOVED PARENTS

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3