Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Thursday, June 30, 2011

LUKISAN2 PURBA MILIKKU.. (sape tak sanggup nak tengok..sila jangan tengok k.. nanti demam hehe)



Tadi selongkar folder-folder lama kat laptop.. Pastu terjumpa pulak lukisan-lukisan purba kala aku... Aku lukis guna paint.. Masa ni aku zaman kanak-kanak lagi... Kira-kira baru berumur 18 tahun.. Hahaha... Aku melepaskan marah... Sedih... Gembira dengan melukis kat paint...

AMARAN: Jangan tengok kalau rasa tak nak demam hehehehe...


Ala-ala muslimah gitu... Fesyen-fesyen nak pergi keje...
Kalau muka katun ni senyum maknanya tengah HAPPY lah masa tu hehe...


Sekali sekala bergambar dengan lukisan sendiri... Tak salah kan hahahaha....



Macam gambar buku cerita bahasa inggeris konon-kononnya..


Memang buuulaaattt sangat muka katun ni... Lawak je haha...


Muka dia sedih... Jadi time ni confirm memang aku tengah sedih...


Mungkin time aku tengah ingat kat Umi... Pegang je mouse terus jadi muka macam ni...



Masa ni aku berkenan kat tudung warna pink... Ni lah kesannya..



Menggila dengan adobe photoshop zaman batu hahaha... AP7 rasanya..


Ha ni rabbit aku... Ada rupa tak yang asal dengan yang aku lukis?? Hahaha... Ada kan kan kan??


Ok itu lah antara lukisan lama yang aku nak tunjuk hehehe... Sesiapa yang tertengok tu... TERIMA KASIH banyak-banyak tau...


Gambar tak ada kena mengena dengan entri



Serious sungguh muka aku baca paper hahaha.. Berita pasal apa lah tu sampai berkerut-kerut macam tu... Macam berita hiburan je hohoho...



4 comments:

dya aziz said...

gila comel!ada bakat la sayang. =)

RIMA DANIA said...

dya: haha...bakat tgn tak bedung...

ilisyafikah said...

fia..katun housemate awk yg cumil2 belaka tu mne..

RIMA DANIA said...

Ili comel: hehehe alamak malu saya.. nanti saya letak ye

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3