Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Thursday, June 30, 2011

+BESDAY CRAZINESS TO: CIK ITSMENONI EUN HYUK+


29 JUN 1990 lahir lah seseorang bernama Itsmenoni Eun Hyuk... Sekarang umur dah masuk 21 tahun.. Aku tak wish pun besday dia tapi aku cuma cakap "Dah boleh mengundi.." Hahaha...... Kakak yang baik memang macam tu kan.. Saja nak bagi dia rasa TUA... Hehehe..

Semalam habis banyak masa kat KL.. Sebab ada urusan-urusan tertentu.. Petang tu kami ke Tesco Cheras... Perut dah lapar.. Hehehe dah alang-alang kat Cheras ni memang aku teringat Tesco je.. Sebabnya... Kat Tesco Cheras ada satu kedai Western kat food court tu... Dia punya CHICKEN CHOP sedap gileeerr..!!! Jadi aku belanja adik aku makan sebab besday dia kan...

Mana nak dapat Chicken Chop sedap... Mengenyangkan... Puas Hati... Murah.. Dengan harga serendah RM8.50 hahaha.... Memang tak rugi makan western kat foodcourt Tesco Cheras sebab semua makanan dia memang sedap belaka... Kepada yang duduk KL tu... Segera lah ke sana untuk menikmati Chicken Chopnya yang sangat bestt...

Balik dari KL.. Sesampai di rumah... Umi dah belikan kek untuk Itsmenoni... Kek perisa apa pun aku tak tahu.. Cuma ni adalah CAKE OF THE MONTH untuk bakery Jusco iaitu LA BOHEME... Dia memang nak sangat kek tu.. Jadi Umi pun belikan lah...

Ok lah... Ucapan aku untuk tahun ni... SELAMAT HARI JADI KE 21... Semoga terus menjadi ANGAH yang terbaik buat kami... Tahniah sebab dah tamat belajar kat UKM tu.. Tahniah jugak sebab bakal menjadi sebahagian dari warga jururawat Hospital UKM.. Nanti tumpang-tumpang kan kami dengan swift kamu hahaha... Bawak kami round satu KL... Pastu jangan lupa duit raya kami sebab kamu lah CUCU wan dan atok yang PERTAMA ada pekerjaan tetap dan profesional.. Hehehe... Tahun ni tak dapat raya sebab kerja jadi jangan melalak... Hahaha.. Pastu semoga selamat dunia dan akhirat... Hidup gembira untuk selamanya....




Cake of the month...



Itsmenoni nak potong kek.. (cara pegang pisau tu style baru ke??? hahaha)



Dari sudut atas kerusi pulak hohoho......



Ok.. Kakak penyayang ni nak bagi hadiah walaupun tak berapa nak berwang hehe...



Ok.. Hahaha adik-adik lelaki kami rasa macam nak muntah pun ada
tengok kami posing macam ni...



"Yeaayyyy..." Itu lah perkataan yang terkeluar dari mulutnya sebab dia yang teringin sangat... Hahaha...



My Famous Amos...



Zoom sikiiit.. Kalau nak buat hantaran ke.. Hadiah kawan ke.. Kira lawa dan sesuai lah harganya dengan jenama dan juga design setiap box yang Famous Amos create.. Untuk hadiah yang ni baru RM20 ++...



Masa aku konvo tahun lepas dia bagi ros merah dengan Famous Amos.. So dia pun nak jugak konvo dapat Famous Amos.. Tapi aku cakap kalau besday dah dapat Famous Amos maka konvo kita beli benda lain pulak eh.. Hehe...



Secara jujurnya.. Hahaha.. Aku bersyukur sangat-sangat ada sorang je adik perempuan.. Kami memang houseroom pastu satu kepala... Kiteorang travel sama-sama setiap tahun ke JB cuma tahun ni belum lagi.. Macam tu jugak dengan KL... Kami jugak kaki wayang sama-sama... Kaki shopping.. Dan kaki SR sama-sama.. Kalau dia shopping barang dia.. Dia beli sekali untuk aku.. Macam tu jugak dengan aku.. Bila aku shopping barang aku maka akan adalah jugak barang untuk dia.. Hehehe... Yang penting kami memang tak kedekot duit... Tak ada istilah hutang tapi pinjam saja...


THE END



No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3