Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, July 4, 2012

Shopping With Love...

Assalam...

Memandangkan lagi 2 hari nak balik JB... Setelah hampir 2 minggu tak berjumpa dia... Of coz lah aku nak jadi wanita yang paaliiinggg cantik depan mata dia walaupun dia tak suruh dan tak mintak tapi itu apa yang aku belajar untuk jadi isteri yang suami sayang lebih.. Hahaha.. Kelakarnya ayat aku ni...

Biasanya aku suka carik produk-produk kecantikkan kat Watsons atau Guardian.. Tapi sejak nikah hari tu aku guna produk make up korea yang tak sangka best gila... Etude House best.. Pastu ada satu lagi kedai tu aku lupa namanya.. Produk kecantikkan diorang macam masker ke.. Barang make up ke.... Body scrub.. Syok kalau pakai... Hasil pun boleh tahan.. Nak feeling ala korean artis ke.. Pelakon ke.. Try lah.. Hahaha...

Kat bawah ni merupakan beberapa produk yang aku sempat capai kat Watsons dengan Guardian.. Tapi bukan semua made in Korea pun... Produk yang aku dah biasa atau sesuai dengan kulit atau terasa nak pakai... Aku bedal jelah hehe...




GLADE: Memang untuk kegunaan mewangikan kereta tapi aku suka sangat bau country ni
jadi aku guna untuk mewangikan bilik.. Dia pun suka.. "Wanginya bilik.." Kata dia lah bila dia
masuk je bilik hehe.. Kembang jap jadi bini pandai buat bilik jadi wangi..

PERFUME: Brand yang ni aku memang tak pernah try.. Saje beli mana tau best!

LOTION: Ni dah botol ketiga aku guna lotion ni... Brand yang ni memang best! Rasanya macam
tak sama kot dengan brand yang lain sebab selalunya lotion mesti melekit & tinggalkan rasa kesan
kat tapak tangan... Tapi yang ni tak! Wangi pun sangat wangiiiii.......


Ni lah dia perfume yang aku cakapkan tadi... Terlalu banyak sangat pilihan
kat Guardian sampai tak tahu mana satu nak pilih... Bau inspired by Paris Hilton pun best!



RM12 sebotol dan aku pilih inspired by Burberry Touch...



MASKER: Ni brand masker from Korea.. Tapi memang majoriti kat Watsons brand masker
mesti made in Korea... Malam esok baru nak try.. Sehari sebelum jumpa dia... Yeayy....

SABUN: Rasanya bau LUX memang sesuai untuk wanita kot... Entah ye....

SHAMPOO: Oh ye... Ni 1st baru nak try.. Rambut tak berapa nak hair damage sebab full time pakai
tudung jadi kurang kena cahaya matahari.. Masalah lain semua tak ada.. Keguguran pun normal
sebab hari-hari semua orang akan gugur rambut.. So.. Saja nak tengok mana tau ada efek lain yang
hebat lepas pakai shampoo ni...

WET TISSUE: Pakai ni bukan sebab nak cebok baby... Ceh... Baby pun tak ada lagi... Guna ni untuk
remove make up dari muka sebelum cuci muka dengan sabun Tia Amelia hahaha...


Waahhh... Tak sabar nak try.......



Yang ni aku beli kat supermarket JUSCO.. RM 11.50 woo.. Sanggup korek
purse sampai licin carik jugak duit syiling genapkan RM 11.50 hihihihi...



Isi dalam dia macam ni... Dah masuk mulut.. Masuk lagi sampai tangan ke mulut
dan mulut juga tak berhenti mengunyah... So sedapp....




Perempuan and shopping just like bestfriend.. Lagi-lagi bila mood datang... Lagi owh nooo!!!! Crazy la... Shopaholic terus.. Tapi best kalau shopping guna duit sendiri lah.. Kalau kita dah biasa tak suka nak mintak duit shopping kat parents.. Of coz kita pun tak ada lah nak mintak duit husband.. Kecuali dia yang nak belanja.. Kan.. Hehe..

See you next time.. Ooohh... By the way... Sabtu ni 7 July 2012 kenduri kesyukuran sebelah pihak lelaki pulak... Alhamdulillah.. Sabtu tu genap lah 3 minggu sebagai husband and wife...

Thank you.....

4 comments:

sayap terbang said...

haha part yg las skali 2... bule jek kalu org minx, kita memberi la.. hehe.. isteri sendiri yg minx kene ler tunaikan.. hehe kan3?? tenkiu sbb jaga diri untuk suami anda.. hehe..

RIMA DANIA said...

ST: hahaha mesti lah berhabis untuk our love ones..

sayap terbang said...

hehe xpew x berhabis sangat pown 2.. ok la dr g spa mmg btol2 berabis.. haha

RIMA DANIA said...

ST: tapi setahun sekali dua dapat pegi spa pun ok jugak hahahaha..

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3