Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, September 5, 2012

Sarapan Pagi with HIM di Warung Awang Roti Canai Bukit Bruang Melaka..

Assalam...


Okay 3 minggu full time bersama dengan husband sebab dia tamat kontrak kerja.. Sementara tunggu nak masuk kerja baru... Dia free 3 minggu... Best... Btw... Rezeki kahwin sebab dapat kerja baru yang lebih baik... Percaya lah...!!! Alhamdulillah...

Finally, dapat lah jugak merasa berkepit dan jadi isteri full time untuk 3 minggu tu kan... 3 minggu ends Ahad baru ni.. Sedihnya nak lepaskan dia balik JB... Nasib tak meraung depan pintu pagar rumah hahahahaha....

So.. Suatu pagi tu after a great Morning wishes from husband... Dia cakap dia lapar dan asyik sebut je pasal Roti Canai Awang yang selalu sangat aku khabarkan kat dia... Dia mintak aku bawak dia sarapan kat situ sebab dia nak sangat rasa roti canai kat situ...

Jadi... Aku pun bangun bersiap-siap nak bawak dia sarapan kat warung tu sebab warung tu cepat je habis sarapan yang ada kat situ.. Pulak tu.. Dia jual sarapan je.. Selesai roti canai dia, memang dia cepat tutup kedai...

Lokasi berhadapan Sekolah Rendah Kebangsaan Bukit Bruang Melaka... Warung dia style kedai kopi cina dulu-dulu.. Boleh anda bayangkan? hehehe.... Apa yang best sangat kat sini?? Jom tengok...




Nasi lemak RM1 dengan sambal yang slurppp!! Best!





Jangan terkejut baca harga kuah kari ikan dan isi ikan jenak ni...
RM14 sahaja untuk gambar seperti di atas... Tapi kalau nak kuah je 
pun tak apa.. Aku saja order isi ikan sekali...





Sekeping roti canai kosong adalah RM0.70 sen..





Okay... Memang dia terkejut sebab 6 keping
roti canai... Sebungkus nasi lemak sebesar tapak tangan...
Kari ikan dengan isi ikan jenak... Secawan kopi o dan Secawan
milo ais total semuanya RM21.00... Tapi makanan sedap!! Kami
puas hati sebab servis cepat... Suasana kampung yang best...



Ni sebenarnya lokasi kebiasaan aku dengan umi lepak sarapan pagi kalau berkesempatan lah nak lepak berdua... Aku suka suasana kedai kopi cina zaman dulu... Sempoi je sarapan situ... Apek-apek datang sarapan dengan isteri masing-masing... Ada jugak officer datang breakfast kat sini... Best... Aku suka...

So.. Siapa rasa nak datang sini... Silakan... Tapi kena lah awal pagi... Aku yang sampai kedai ni pukul 10 pagi pun cuak takut habis makanan... Sebab pernah terkena.. Aku syorkan kalian datang awal macam 8 pagi ke... Lagi banyak pilihan kuah ikan dan sambal... Ok...

Terima kasih =)

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3