Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Sunday, September 2, 2012

Alhamdulillah MENANG Fasa 1 SUNSILK Lively, Clean and Fresh HIJABKU GAYAKU

Assalam...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua follower, pembaca blog ni... Mungkin selama aku menulis terkasar bahasa dan ada yang terasa hati dan sebagainya maka dengan penuh merendah diri aku memohon maaf.. 0-0 ye =)

Di atas kesempatan menulis blog ni.. Aku nak share berita gembira.. Aku rasa mungkin semua yang baca blog ni tahu aku ada join contest Sunsilk.. Atas dasar suka rela join.. Akhirnya aku memenangi FASA 1 contest ni..

Hadiahnya ialah short listed antara 10 orang yang terpilih untuk menyertai BENGKEL HIJAB SUNSILK BERSAMA SCARFLETS...






\

\


Alhamdulillah... 





Tapi kalian masih perlu mengundi untuk aku memenangi FASA 2 bagi
penyertaan MINGGU PERTAMA bertemakan MAKAN MALAM...



Sudi-sudi lah mengundi sebab penyertaan tutup tepat jam 12 malam ni!! Waahh... Cepat-cepat undi ya! Hehehe jasa kalian aku hargai walaupun aku tak dapat detect siapa yang mengundi... Bantu aku untuk memenangi contest yang agak besar bagi aku dan pesaing-pesaing aku hebat-hebat semuanya.. 

Setakat ni aku mendahului undian dengan menjadi satu-satunya peserta yang mendapat undian ratusan.. Syukur alhamdulillah atas bantuan semua (^^,)...

Terima kasih...


3 comments:

sakuraadibah said...

tahniah akak!!!. bestnyer.. wish you dapat menang besar la.. hehehheh... ti boleh treat. Ahaks. OK, gudluck. Like style akak-simple+muslimah.

RIMA DANIA said...

Adibah: Akak cuma pemenang untuk Bengkel Hijab Sunsilk bersama Scarflets... No cash prizes =) but still... I'm so happy...

The Anne Ain Amtiyaj said...

kita jumpa esok kay yunk :)

jumpa disinunnn !!

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3