Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, January 9, 2013

Dah 14 tahun tak makan KENNY ROGERS! Akhirnyaa...

Assalam...



2 minggu lepas.. Husband tiba-tiba je call... Dia cakap, dia nak turun Batu Pahat... Bila aku tanya.. "Tak kerja ke esok.. Hari ni kan Selasa.. Esok Rabu.. Ada cuti sempena apa pulak esok tiba-tiba nak cuti datang sini..." Rupa-rupanya syarikat husband kerja tu je yang cuti.. Orang lain semua kerja macam biasa...

Selasa malam dia sampai dan terus ambil aku kat rumah sewa.. Kami pergi BP Mall sebab tu je yang best (bagi aku..)... So.. Malam tu terfikir nak makan apa.. Tiba-tiba husband cakap nak makan KR... Aku pun okay je.. Lagi pun dah nak dekat 2 tahun berangan nak makan kat KR tapi tak pergi makan pun... 

Sambil pilih order... Hehehe nampak muka husband puas hati akhirnya salah satu tempat makan impian kami tercapai.. Aku pulak?? Dah 14 tahun tak makan kat KR hehe.. Lama kan... Dah sebaya adik aku yang bongsu kot.. Maknanya sejak dia lahir aku tak pernah makan kat situ.. 





Caramel Coffee... I Love coffee!!!!







Husband order ayam KR yang original dan aku
order yang bbq.. Ternyata aku tak salah buat pilihan hehehe..
Husband lagi suka ayam yang aku order.. Side dishes husband pilih nasi..
Aku pilih nak makan mash potatoes...






Mine!!! Hehehe.. Tak sangka sedap tapi selalu
tak boleh nak habiskan..







Food and eating lover...







Husband punya mata normal je tapi dia memang
suka buat mata macam tu bila nak ambik gambar!!



Portion meals KR okay.. Untuk aku memang akan rasa terkenyang lah hahaha.. Husband pun hampir terkenyang tapi masih mampu nak habiskan aku punya makanan hehehe.. Orang pun tak ramai makan kat situ.. Agak sunyi dan privacy jugak lah.. I'm really happy on that day!! Thank you!!


Thank you......

No comments:

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3