Assalamualaikum... The owner of this blog is R.I.M.A D.A.N.I.A would like to thank you to all the viewers from all over the world.. Never felt hesitate to come again.. I'm always welcoming every single viewers and appreciate it..(^^,)

Wednesday, January 2, 2013

Masquerade Night!!!

Assalam...



At last... Masquerade Night selesai beberapa minggu yang lalu... Malam tu kawan-kawan semua  dress up simple.. Aku je yang kena lintas jalan dari rumah sewa ke dataran terbuka U dengan baju meleret.. Hill 1 1/2 inci yang dah lama tak pakai.. Kekok sekejap... Dah terbiasa pakai kasut flat pegi kelas hehe...

Masa sampai malam tu kami kena daftar dan dapat goodies bag yang bertampal nombor bertuah.. of course malam tu aku tidak lah bertuah sebab nombor yang naik semuanya sipi-sipi.. Tak ada rejeki namanya...

Lepas pilih seat dan duduk.. Kami dihidangkan satay yang sangat-sangat sedap!.. Kemudian kami jugak ada buffet nasi putih, ayam masak black paper, sayur campur dan buah-buahan... Pencuci mulut malam tu pun best sebab dapat ice-cream sorang satu..

Ok lah untuk 1st dinner bagi kelab course aku.. Sebelum ni tak pernah ada dinner hehe.. Tapi aku tak salahkan husband (bekas pengerusi kelab course aku) sebab dia tak buat dinner masa dia pegang jawatan kat u.. Hahaha lepas kahwin dah banyak kali dapat dinner yang sedap-sedap dengan dia =p...

Kat bawah ni ada beberapa keping je gambar sebab aku tak mampu nak ambil gambar banyak-banyak.. Puas nak jaga baju! Terima kasih kawan-kawan yang share dan tag gambar kat FB...




Mereka simple dan aku so complicated rasanya malam tu ~sigh~








Mereka yang akan pulang ke Sabah sebab dah habis belajar..









My Fwendsss....








Roomate aku kata.. Aku dah macam duta Tia Amelia
dah malam tu hahaha... Head to toe purple termasuk
purse dan handphone!!.. Overkan?? Haha..








Having a great night with juniors and seniors...








Makan time!!!!!









Seniors and classmates....








My juniorsss..








Hopefully ada lagi dinner lain before we end
our journey in UTHM! Awesome night!





Thank you!

2 comments:

Unknown said...

cantik baju rima malam tu

RIMA DANIA said...

Ann Ishak: terima kasih.. baju sedia ada =)

NOTES

NOTES
Jom LIKE page ANNADARLING di Facebook dan nantikan hanya yang exclusive dan terbaik insyaallah dari kami <3